środa, 2 kwietnia 2014

Galeria prac powstałych z "moich" włóczek


Dziś z rana Moniusia uświadomiła mi, że wśród mnogości blogów i pięknych udziergów, trudno znaleźć rzeczy wydziergane z "moich" włóczek, Trudno też natrafić na opinie o nich. Ja kojarzę co u kogo jest, przynajmniej w większości, ale pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić taką małą galeryjkę Waszych prac. Wtedy można by zobaczyć je w jednym miejscu.

Mam więc ogromną prośbę do osób, które mają zdjęcia prac udzierganych (lub w jakikolwiek inny sposób wykonanych) z moich farbowanek, lub też popełniły na swoich blogach wpisy ze zdjeciami i opisami do tych rzeczy, aby podrzuciły mi linki lub wysłały na maila zdjęcia (adres mailowy w profilu). Jeśli będzie odzew z Waszej strony to postaram się wkleić co się da, do tego posta (zdjęcia, linki), a w niedługim czasie zrobić coś w stylu galeryjki w pasku bocznym bloga - jeszcze nie bardzo wiem jak, ale się dowiem.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)


Na początek może moja własna chusta, udziergana według wzoru Iwony Eriksson "Butterfly Effekt"
Szczegóły TUTAJ 




Piękny szal Eli, wydziergany według autorskiego wzoru, z włóczki ręcznie farbowanej i przędzionej.
http://www.ravelry.com/patterns/library/waterfall-shawl-3 





Szal (zamotka) Janeczki (Iris)





No i trzy dzieła Wiewiórki  - pod niżej podanymi linkami opisy wykonania














Słoneczny szal Ludwiki szczegóły tutaj: http://dwarazemjedennarzut.blogspot.com/2014/03/troche-sonca.html






Jesienna chusta z kroplami deszczu, Anneczki
http://anneczka13.blogspot.com/2014/02/jesienna-chusta-z-kroplami-deszczu.html





Słodki, dziewczęcy sweterek Asi 
http://nowemijajacechwile.blogspot.com/2014/03/sweterek-czerwone-jabuszko.html





A także (również od Asi), jesienne mitenki
http://nowemijajacechwile.blogspot.com/2013/10/jesienne-mitenki.html 



Cardigan Beaty



Piękne prace GaMy

(mam nadzieję, że niczego nie poplątałam w dopasowywaniu włoczek i wytworków )

Chusta cameo w barwie oliwki - połączenie dwóch wełen - jasnooliwkowej i ręcznie farbowanej w odcieniach karmelu Yarn&Art




Chusta cameo - ta sama karmelowa włóczka Yarn&Art w połączeniu z rudą wełną



Komin i czapka Poppy - z połączonych dwóch nitek rudej wełenki i ręcznie farbowanej wełny Yarn&Art.

Szal z wełny Yarn&Art szmaragdowy z dodatkiem granatu




Przepiękny, misternie utkany, szal od Alicji z Tkackich historii



Sweterek "Street chic", według wzoru Asji , wykonany przez Beatę 





I drugi Street Chic od Danonk-i 






Moja kolejna chusta - Leszczynka. Wzór TUTAJ


Chusta Evaporate wydzierggana przez Karolinę (Szyleczko)
więcej szczegółów:  szydeleczko.blogspot.com/2014/05/ulatniam-sie-w-oparach-zieleni-czyli.html





Chusta Mil Pasos , Karoliny Konieczyńskiej według wzoru AsjiKnits.
Więcej szczegółów tu http://karolinabezcukru.blogspot.com/2015/02/mil-pikok.html








Bardzo serdecznie dziękuję za odzew i proszę o więcej :)

42 komentarze:

  1. Chusta pięknie się prezentuje. Wzór idealnie dopasowałaś do wielobarwnej włóczki i perfekcyjnie, równiutko ją zrobiłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko coś udziergam to podeśle fotki ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, czekam na fotki Twoich prac z niecierpliwością, bardzo jestem ciekawa :)

      Usuń
    2. Pierwsza chusta z Twoich cudeniek i jestem jeszcze większą fanką i niż byłam do tej pory ;) A w planach sweter....oj będzie się działo.

      Usuń
    3. Już wrzucam ... ;) Karola, już wrzucaaam ;)

      Usuń
  3. Nie mam jeszcze żadnej z Twoich włóczek, choć je tak podziwiam :) Jak nabędę nawijarkę, co pewnie stanie się przed wakacjami, na pewno się zgłoszę i fotki z chęcią prześlę, jak coś powstanie :):):) A taka galeria to super pomysł! Ja sama byłam ciekawa, jak się układają kolory i podziwiałam sweterek na jednym z blogów niedawno... Możesz ją zrobić np. jako kolejną podstronę oprócz strony głównej i sklepu :) Albo po prostu wkleić w pasku bocznym jedną z fotek jako gadżet "obraz" i podlinkować ją do konkretnego posta lub podstrony :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba była za tą pierwszą opcją, bo takie rozwiązanie wydaje mi się bardzo przejrzyste i od razu dostępne, rzucające się w oczy u góry bloga :)

      Usuń
    2. Wiesz co, próbowałam wstawić gadżet "pokaz slajdów" bo pomyślałam, że można taką galerię zrobić na serwerze typu Flickr czy Photobucket, ale jakoś mi to nie działa. Wpisuję niby co trzeba, ale głupoty jakieś wychodzą, albo galerii w ogóle nie widać, albo pokazują się jakieś dziwne zdjęcia nie wiadomo skąd. Moze faktycznie kolejna podstrona ze zdjęciami i linkami to będzie najprostsze i najlepsze wyjście. Oczywiście jeśli będzie co pokazać. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Jestem pewna, że będzie co pokazać! Ja sama będę na nią czekać :) To, o czym piszesz to już wyższa szkoła jazdy, o której niestety nie mam pojęcia :( Nie umiem nic powiedzieć w tym temacie. Ja jestem prosta dziewczyna ;) Zasugerowałam tylko to, co sama bym umiała zrobić, ale taka slajdowa galeria to już wypas! Warto! Może ktoś pomoże? Mam nadzieję i trzymam kciuki :)

      Usuń
    4. Może faktycznie odezwie się ktoś kto już taki pokaz slajdów robił i wie jak się do tego zabrać... Bardzo dziękuję :)

      Usuń
    5. A może taka galeria jak tutaj, w picassie:
      www.nitkowo-theli.blogspot.com
      Tylko nie wiem, jak ją zrobić...

      Usuń
    6. No właśnie coś takiego próbowałam zrobić, ale mi nie wychodzi i nie wiem co robię źle. Taka galeria powstaje przez dodanie do bloga gadżetu "pokaz slajdów", w tym gadżecie wpisuje się swój album - u mnie z Flickra, ale za pieruna nie chce chodzić, albo pokazuje jakieś bzdurne foty (nie moje), albo kompletnie nic się nie wyświetla.

      Usuń
    7. Ruszyło - na razie galeria dole paska bocznego, pod archiwum, możesz luknąć. Robiłam źle to, że wpisywałam mojego użytkownika na Flickr czyli Yarnandart a powinnam skopiować swój numer z adresu albumu... nie wiem jakim cudem na to wpadłam... ale zadziałało.

      Usuń
    8. Cieszę się Tysiu, że ruszyło, że się udało (już wcześniej widziałam, ale dzisiaj dopiero wracam do komentarzy) i że ja będę miała szansę dołączyć :) Pozdrowienia i podziękowania za prześlicznej urody precelki (już przewinięte) :):):)

      Usuń
    9. Teraz widzę, że jednak napisałam już wcześniej, że zostawiłam po sobie ślad niżej i jednak nie zaniedbałam tego ;) Mimo to komentarzy nie kasuję, niech sobie będą :) Fajnie zobaczyć, że spełnienie marzenia o Twoich włóczkach wcale tak długo mi nie zajęło ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Sama na razie nie mam czym się pochwalić, ale chętnie zobaczę jak się układają kolorki w gotowych udziergach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że to wypali, bo na razie tak średnio z odezwem, ale poczekam.

      Usuń
    2. Właśnie wczoraj podziwiałam ten piękny sweterek z Twojej włóczki, może wyślij zaproszenie do autorki? - http://nowemijajacechwile.blogspot.com/2014/03/sweterek-czerwone-jabuszko.html

      Usuń
    3. Dzięki, sama jeszcze nie widziałam tej włóczki w udziergu ani tego sweterka, odezwę się do autorki.

      Usuń
    4. jej.... sweterek smakowity.... jak to wszystko pięknie wygląda!

      Usuń
  5. Ale dobry pomysł! Tym bardziej, że Toje włóczki są takie cudowne! Jutro prześlę na maila zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł:) Ja jeszcze nie robiłam z Twoich włóczek ale za każdym razem gdy widzę kolejne farbowanki mam ochotę zakupić jakąś włóczkę. Brakuje mi tylko takiego konkretnego pomysłu a same chęci to za mało. Nie chcę żeby włóczka niewykorzystana z braku pomysłu zalegała w szafie. Teraz będę mogła pooglądać sobie co powstaje z tych ślicznych wełenek i będzie łatwiej się zdecydować. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trudno sobie wyobrazić jak włóczka będzie się układać w danym projekcie. Jest już kilka fotek, mam nadzieję, że galeria z czasem się powiększy i będą do niej trafiały nowe prace i za rok czy dwa będzie to już spora kolekcja inspiracji. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje włóczki i zapene któregoś dnia kiedy przypływ gotówki pozwoli zakupię i będę się delektować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się! I mnóstwo prac widzę! Ależ wspaniale się kolory układają w swetrach i w chustach! Wiesz, bardzo fajnie jest zobaczyć te udziergi, bo - tak jak piszesz - bez tego było mi trudno sobie wyobrazić, czego mogę się spodziewać. Motki wyglądały bajecznie, ale ciągle nurtowało mnie pytanie o gotowy wyrób :) Teraz już wiem i tym większą mam na nie ochotę! O matko! I ja dołączę na pewno jak będzie finansowa możliwość :):):) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł!!!! Będzie pełne spectrum !!!! :) Pozdrawiam serdecznie!!!! :)
    ps.prace cudne!!!Wełenki nie poszły na zmarnowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu tyle cudowności, chyba jakis bank obrobię, bo w totka nie wygrywam. Fajnie, że jest tak galeria, więcej widać jak niteczka pracuje w wyrobie. No ja mam jeszcze - chyba trzeba zwijać, chociaż nie do końca mam pomysł póki co. Pozdrawiam i natchnienia kolorowego zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włóczki, piękne prace z nich powstały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pomysł galerii :) Widać ich piękno w robótce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie galeria rośnie.....zobacz ile śliczności powstało z Twoich włóczek.
    Tyle radości sprawiłaś innym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz drugi, ale w sumie pierwszy odkryłam Twojego bloga - jestem zachwycona kolorami twoich włóczek. Są cudne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Motyl piękny! Odlotowy w tych kolorkach, no bo kolory włóczek wszystkich wyśmienite.
    Ach - może nareszcze się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny pomysł z takim serdecznym archiwum prac :) Tyle wysiłku wkładasz w niteczki, miło zobaczyć, jak potem one "ożywają" na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisałam Ci maila na priv Tysiu, że zdjęcia mojej chusty już na Ciebie czekają :) W końcu i ja będę w Twojej galerii :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, odpisałam na priv :)

      Usuń
    2. Jak fajnie być częścią tej stronki!!! Dzięki Tysiu :) Też Ci odpisałam na komentarz u mnie :) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo pokaźną kolekcję jeśli chodzi o prace wykonane z włóczki co pewnie oznacza, że uwielbiasz to robić :) Ja zaczynam dopiero pracę z włoczkami i na pierwsze schematy wybrałam włóczkę https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Safran/45 na której najprzyjemniej mi się pracuje.

    OdpowiedzUsuń