środa, 2 października 2013

Inspirowane jesienią

Napracowałam się ostatnio i była to bardzo przyjemna praca. Zaszalałam w farbowaniu wełenek na moje ukochane jesienne kolory. Znalazło się tam i jesienne słońce, złoto i czerwień jesiennych liści, wpadająca już w żółć i oliwkę zieleń, pomarańcz dyni i nieco fioletu dojrzewających winogron (chociaż chwilami ten fiolet przypomina mi dla odmiany, wiosenne krokusy).

 Mam nadzieję, że wełenki  i Wam się spodobają.


No i zdjęcia z inspiracją, czyli tak jak najbardziej lubię 






Włóczki będą do kupienia. Myślę, że do wieczora znajdą się w moim butiku. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się na zakupy u mnie. Bardzo mnie cieszy, że Wam też się podoba to co robię i chcecie to mieć :)

A tym wszystkim, którzy jeszcze nie wiedzą, albo zapomnieli, przypominam o moim jesiennym, wełnianym CANDY

Pozdrawiam serdecznie :)

44 komentarze:

  1. Śliczności !
    Piękne nie tylko farbowanie, co i prezentacja w niby-kolażu z jesiennych zdjęć. :-)
    Fiolet faktycznie wypada na wiosenny krokus.
    One są takie cieniutkie ? Czy to złudzenie spowodowane ilością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, są cieniutkie, to wełna z jedwabiem 600m/100g

      Usuń
    2. Wełna z jedwabiem Tysi jest cudowna w dotyku, nawet w robocie ma się przyjemność, nie mówiąc o noszeniu. Też miałam obiekcje, ale spróbowałam i wiem, że na drutach 3 i 3,5 spokojnie można robić.
      Skręt super !

      Usuń
  2. Ja też lubię jesienne barwy. A te, które pokazałaś są cudne. Smakowite. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta Twoja włóczka, ale jestem ciekawa, czy można wyroby prać w pralce i czy nie farbują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pralce można prać wełny skarpetkowe, te z dodatkiem poliamidu, resztą lepiej prać ręcznie lub na delikatnym programie. A co do farbowania, szczerze powiem, że włóczka przy pierwszym, drugim praniu może trochę puszczać, dotyczy to w sumie żółci, pomarańczy i czerwieni. Inne kolory puszczają bardzo delikatnie lub wcale. Taka jest już specyfika Jacquard - ów, którymi farbuję.

      Usuń
  4. Wełenka jest cudowna, aż trudno oczy oderwać od tych kolorów. A w połączeniu z fotograficznymi inspiracjami wygląda jeszcze bardziej zachęcająco! W każdym razie zdjęcia potęgują efekt piękna tych motków:}

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaach, przepiękne kolory... Rozmarzyłam się.... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, muszę zajrzeć to Twojego butiku, mam nadzieję ze mój portfel zniesie moje zachcianki;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapierają dech! A zdjęcia z inspiracjami kojarzą mi się ze słowami Nohavicy "Solené mandle i nasládlé hrozny máčené do medu" - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za uczta kolorów:)))))))wysmakowane połączenia:)))))pozrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna włóczka i piękne zdjęcia :). Bardzo mi się podobają te kolory! Dopiero się rozkręcam drutowo, więc na razie z zakupami się nie śpieszę, ale plan już jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolorki.Mam podobną wełenkę i już z niej dziergam.Twoje wełenki są cudownie miękkie i takie śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach!!!! no cudnie, wiesz że kocham Twoje brązy i rudości i nie zawiodłam się najbardziej mi się podoba ten moteczek "jabłkowy" oraz przedostatnie inspiracje, ale tak naprawdę wszystkie są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne farbowania:) aż chciałoby się je zjeść a nie tylko z nich dziergać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda, cuda i cudeńka. Ty to masz i oko, i rękę, i zmysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany, ale cudne... zwłaszcza urzekły mnie dwie: inspirowana jabłkiem i ta inspirowana bukowa aleją. Normalnie napatrzeć się nie mogę, niesamowite farbowanki.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm... nie wiem,czy to nie przyroda inspirowała się twoimi cudownymi motkami...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroda! Jakie kolory! A inspiracje! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknoty! I włóczki, i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne barwy. Sesja zdjęciowa niezwykle udana. Wspaniała zachęta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory, choć nie moje ale i tak piękne. Masz w planach coś chłodnego? Fiolety, niebieskości, szarości....? Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tych raczej ciepłolubnych, dlatego się tak w tych rudościach rozpłynęłam, można powiedzieć, że to taka seria jesienna. Do chłodniejszych barw mam większy dystans, po prostu gorzej je "czuję", więc jak mam wolną rękę, to ciągnie mnie do ciepełka. No ale człowiek uczy się całe życie, więc postaram się i nad tym popracować. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja ciepłe kolory też lubię... po prostu wyglądam w nich okropnie :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami i kolorami włóczek. Natura jest niezwykle inspirująca a Ty pokazałaś właśnie, jak to można perfekcyjnie wykorzystać. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tworzysz prawdziwe cuda! Wprost nie mogę się napatrzeć! A ich zdjęcia też rewelacyjnie, brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kolory, idealne na jesienną chandrę, a zdjęcie poprostu raj :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Justyna ta wełenka z jabłkiem no cudna :D - chyba zgapiać będę nic innego mi nie pozostało po ostatnich "wygłupach" z kupnem aparatu i książek :((
    Mnie tak pięknie nie wychodzi - cudo i już :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinko, nie wiem co powiedzieć... Tobie też piękne kolorki wychodzą przecież, nie raz się zachwycałam, inspirowałam. W tej włóczce z jabłkiem to miałam ułatwione zadanie, bo ona pięknie się wybarwia na pomarańcze, brązy, złota i błyszczy dodając "lukru" ostatecznemu efektowi.

      Usuń
  24. Przepiękne idealnie odzwierciedliłaś barwy jesieni :)))
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się! W tej cudnej jesieni z Twoich zdjęć i w Twoich wełenkach kolory przebajeczne. Nie mogę oderwać oczu. Ehhhhhh..... Sie rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Na jasną alpakę, jakie Ty masz oko i rękę, i wyobraźnię, gratuluję i ściskam zdolne łapki :))) Bajeczne te wełenki Ci wyszły, zdolna bestia z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. och jakie one źjawiskowe:))))))) cudowne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne. A jeszcze zdjęcia inspirujące - można nad tym wszystkim się rozpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądam Twoje farbowane wełenki i nie mogę wyjść z podziwu takie piękne!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń