piątek, 16 grudnia 2011

Apetyt rośnie w miarę jedzenia

Chciałabym dziś przedstawić Wam mój drugi, młodziutki blog. Człowiek gdy coś tworzy to, co i rusz, zaczynają mu się podobać nowe rzeczy, zgłębia nowe techniki i ciągle się rozwija. Mnie bardzo zainteresowały blogi traktujące o upiększaniu mieszkań, tworzeniu ozdób i klimatu. A że mój pierwszy blog z samego założenia jest blogiem o wełnie to nie chcę robić tu zamieszania. Niech zostanie tak jak jest, a do kompletu zafundowałam sobie drugi wirtualny zakątek. Zapraszam serdecznie do zapoznania się i pozostania na dłużej

3 komentarze:

  1. Już zajrzałam, bardzo miło na tym poddaszu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zajrzę - z przyjemnością wpadam tutaj a to najlepsza rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, będę podglądać i się inspirować :-)

    OdpowiedzUsuń